UA-118352680-1

Leeuwvermaak

Hoe verkoop je een bankstel? Leolux heeft een reclamebureau dat televisiespotjes baseert op flauwe naamgrappen en goedkope beeldeffecten. Of is dit schaduwspel een creatie van de huiskunstenaar? Geprojecteerd op gevels is het best intrigerend, maar op TV wordt het plat. In elke Leolux schuilt een leeuw. Draagt dat bij aan de naamsbekendheid en de merkvoorkeur?

De campagne heeft als thema Leolux laat de leeuw los. Dat lijkt me een goed plan. Snel loslaten die leeuw. Dat beest heeft geen zitvlees. Teveel effectbejag. Van mij mag het product weer brullen. Zo’n Pallone is een onweerstaanbare klassieker. Er zijn vast spannende navolgers. Toon die liever. Pure Leolove…

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.