Iedere bezoeker van Spanje kent de kenmerkende stier die vanaf heuvels toeziet op het snelwegverkeer. Deze reclamebouwwerken dateren uit de jaren vijftig toen het bedrijf Osborne met een Toro reclame maakte voor zijn Veterano, brandy de jerez.
Aanvankelijk waren het kleinere stieren die langs de weg opgezet waren. Maar toen nieuwe regulering reclame binnen 150 meter van doorgaande wegen verbood, liet Osborne grotere stieren op afstand plaatsen. Op het hoogtepunt van de campagne stonden er een slordige vijfhonderd in Spanje en zelfs Mexico. In 1988 werd echter alle alcoholreclame langs de weg verboden. Dat leidde tot protest van mensen die de karakteristieke Toro wilde behouden. Ze mochten blijven staan, mits ontdaan van verdere merkaanduidingen.
Thans telt Spanje nog een slordige negentig bullboards. Het zijn souvenirs uit een tijd dat reclame schaamteloos dominant durfde te zijn. Vergelijk ze maar met oude muurschilderingen die ook gerestaureerd worden.
Het onderhoud van deze monumentale reclametekens is uitbesteed aan dezelfde kleine familiefirma uit de buurt van de caves van Osborne die ook alle Toro’s geplaatst heeft. De sherry- en brandy-producent speelt in op de populariteit van zijn stier met een assortiment merchandise en afgeleide producten die te koop zijn in de Osborneshop. Zelfs Toro Beer! Het bedrijf in El Puerto de Santa Maria (bij Cadiz) heeft bovendien een klein museum gewijd aan zijn stier, beheerd door de Osborne Foundation.
Ook anderen verkopen producten met de kenmerkende stier. Dat mag van de rechter, want Osborne heeft het exclusieve recht op dit beeld verloren. Vreemd genoeg mag het woord Toro niet door andere drankleveranciers gebruikt worden.