UA-118292059-1

Club Hug

Club Hug is normaal gesproken een onderneming die voor 35 euro per stuk t-shirts verkoopt waar het clubembleem op staat. Iets voor sukkels die in story-telling geloven.

Onlangs zagen tophuggers Thijs en Joep kans om overtollige rozen op te kopen bij een bloemenhandelaar die door de coronacrisis getroffen was. Ze brengen deze bossen alsnog op de markt met de suggestie: geef eens een bloemetje aan mekaar.

OP1 vond dat spannend nieuws, omdat ze meenden dat de bloemen gratis uitgedeeld werden. De publieke omroep werd op het verkeerde been gezet door Paul Haenen (Betty Asfalt TV) die een andere vlogger nog niet herkent als de camera voor zijn neus staat.

Niet Gratis

Aan de illusie van gratis weggeven maakte de rozenleverancier aan tafel in OP1 snel een einde. Er moet gewoon betaald worden. Hugging is sowieso geen goed idee nu we sociaal afstand moeten houden. Club Hug draagt met deze actie bij aan verdere verspreiding van het coronavirus.

Al met al is het een tamelijk platte commerciĆ«le actie van wanabee-enners Thijs en Joep, want het bedrijf van deze voormalige Bucket Boys spekt zijn eigen kas – en tegelijk die van de bloemenhandelaar.

Club Betrug!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

7 − zes =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.