Humberto Tan roert zijn mond doorgaans prima. Als presentator en interviewer weet hij zijn woorden meestal goed te kiezen. Daarom valt het zo op dat hij onzin praat in de commercial voor Storytel. Tan is sinds deze zomer ‘het gezicht‘ van Storytel, oftewel de nieuwe ambassadeur.
Verhalen zijn in staat om nieuwe ervaringen op te zoeken.
Of om te verlangen ergens naar.
Wat is daar aan de hand? Was het script zo beroerd? Of is Tan een beetje gaan improviseren? Dan is er toch wel iemand bij die zegt: ‘Nog eens overnieuw Humberto’. Ik gok dat hij maar wat is gaan kletsen en niemand iets durfde zeggen toen hij het meteen al goed genoeg vond. Nou daarom zegt Zakenkrant het maar direct: laat je eens testen op Alzheimer.
Er is trouwens ook een langere versie.
Verhalen zijn in staat om je wereld groter te maken.
En om nieuwe ervaringen op te zoeken.
Of om te verlangen ergens naar.
Ook op Instagram is te zien dat er bij Storytel met taal gemorst wordt: ‘We zijn verheugd om aan te kondigen dat…’ Daar zijn alle taalliefhebbers al weggesaneerd blijkbaar.